Chartered Institute of Procurement and Supply to brytyjska organizacja non-profit. Jej działalność polega na propagowaniu wiedzy i rozwoju kompetencji zakupowych. Nadawany przez nią certyfikat CIPS jest wyróżnieniem, który otrzymują organizacje wykazujące się najwyższymi standardami w obszarze zakupów. Obecnie posiada go jedynie ponad 300 firm na całym świecie.
Już po raz trzeci w swojej historii certyfikat został przyznany PKO BP. Po raz pierwszy nastąpiło to w 2016 roku. Do jego odnowienia doszło pięć lat później. Tegoroczna recertyfikacja CIPS potwierdza dojrzałość banku w sferze zakupowej i wzmocnienie jej strategicznej roli dla całej organizacji.
„Już po raz trzeci zyskaliśmy uznanie w procesie certyfikacji CIPS. Udowadnia to nasz profesjonalizm oraz nieustanne dążenie do rozwoju i ulepszania mechanizmów zakupowych. Takie podejście jest kluczowe przy skali działania naszego banku. Rocznie realizujemy niemal 500 postępowań zakupowych w 50 kategoriach – od IT, przez usługi profesjonalne, jak konsulting, marketing czy szkolenia, po zakupy z obszaru bezpieczeństwa. Zarządzamy relacjami nawet z pięcioma tysiącami dostawców. Przekłada się to na znaczącą siłę nabywczą naszego banku, dlatego jakość procesów zakupowych PKO Banku Polskiego odgrywa kluczową rolę w zapewnieniu sprawnego funkcjonowania całej instytucji […]” – powiedział Michał Sobolewski, wiceprezes Zarządu PKO Banku Polskiego, nadzorujący Obszar Administracji.
Proces recertyfikacji CIPS trwał 12 miesięcy. Obejmował analizy w kilkudziesięciu kluczowych obszarach dla działalności zakupowej. PKO BP pozostaje jedynym bankiem z Europy Środkowo-Wschodniej wyróżnionym wyżej wymienionym certyfikatem.
Źródło grafiki: PKO BP
500 zł
Osoby nieposiadające konta osobistego w Banku PKO BP przynajmniej od 01.01.2023.
Od 01.01.2023
Do 500 zł zwrotu
Łatwy