zgarnijpremie.pl » Wiadomości » Ułatwienie dla klientów Banku Millennium. Dotyczy funkcji wymiany walut

Ułatwienie dla klientów Banku Millennium. Dotyczy funkcji wymiany walut

4 lipca 2024 Komentarze ok. 2 minut czytania Oceń!
Oceń:
Maciej Korneluk
Humanista z serca, ekonomista z rozsądku. Pasję do promocji bankowych i ich …
[email protected]

Od 1 lipca część klientów Banku Millennium może wymieniać waluty bezpośrednio w aplikacji mobilnej banku. Instytucja stopniowo udostępnia tę funkcjonalność kolejnym użytkownikom.

Kantor w mobilnej aplikacji

Usługa kantoru jest dostępna dla klientów przez 7 dni w tygodniu 24 godziny na dobę. Za jej pomocą mogą oni natychmiastowo zakupić lub sprzedać określone waluty w ramach posiadanych rachunków. W kantorze możliwa jest wymiana euro (EUR), dolarów (USD), funtów brytyjskich (GBP) i franków szwajcarskich (CHF).

„Kantor to bezproblemowy i szybki sposób zarządzania wymianą walut. Na wyciągnięcie ręki, prosto, niezawodnie i bezpiecznie możemy kupić lokalną walutę. W aplikacji mobilnej Banku Millennium niezmiennie oferujemy atrakcyjne kursy przewalutowania, bez dodatkowej marży. Liczymy, że klienci docenią ten sposób wymiany i cieszymy się, że udało się wszystkie techniczne szczegóły usługi zrealizować na ten gorący, wakacyjny okres wyjazdów” – mówi Ernest Lachowski, kierownik Wydziału Bankowości Mobilnej i Internetowej w Banku Millennium.

Korzystanie z nowej funkcjonalności

Moduł kantor jest dostępny w sekcji usług dodatkowych bankowej aplikacji. Przed pierwszą transakcją konieczne będzie zaakceptowanie regulaminu usługi. By zrealizować transakcję w danej walucie, należy posiadać jej rachunek. Założenie go będzie możliwe również przy wykonywaniu danej transakcji. Operacje walutowe będą odbywać się w ramach przelewów własnych, co zapewnia ich natychmiastową realizację. Dodatkowym ułatwieniem jest możliwość korzystania ze środków na rachunkach walutowych w ramach karty debetowej.

„Bank pozwala również podpiąć konta walutowe (EUR, USD, GBP i CHF) do dowolnej karty debetowej. Otwiera to możliwość płacenia w walucie pieniędzmi zgromadzonymi na tych kontach. Dopiero w przypadku braku środków na powiązanym koncie walutowym transakcja zostanie rozliczona z konta w PLN” – informuje Szymon Kuchciak, kierujący Wydziałem Kart Płatniczych w Banku Millennium.

Usługa jest dostępna dla wszystkich pełnoletnich klientów detalicznych banku, a także dla mikroprzedsiębiorstw.

Źródło grafiki: Informacje prasowe Banku Millennium.


Czytaj więcej

Komentarze (0)

Konto Millennium 360º
Konto Millennium 360º
Premia

650 zł + 6,25%

Karencja

Klienci, którzy nie posiadają konta osobistego Banku Millennium od 01.01.2021.

Od 01.01.2021

Warunki
  • 250 zł za otwarcie konta, logowanie do aplikacji mobilnej, zapewnienie w ciągu 10 dni od otwarcia konta min. 1000 zł wpływu i jedną płatność kartą/BLIK;
  • 250 zł za zalogowanie się do aplikacji oraz wydanie kartą/BLIK min 500 zł, min. jedno logowanie do aplikacji mobilnej i zapewnienie min. 1000 zł wpływów w każdym z 5 miesięcy ;
  • 150 zł za zapewnienie min. 1000 zł wpływów pochodzących z wynagrodzenia, renty, emerytur przynajmniej w 2 z 3 miesięcy.

(czytaj więcej)

250 zł/250 zł/150 zł

Poziom trudności

Łatwy

Złóż wniosek
Przeczytaj poniżej dalszą część