Nest Bank informuje, że dotychczasowy numer telefonu infolinii, tj. 22 438 41 41, niebawem przestanie funkcjonować. Z tego powodu bank rekomenduje, by już teraz korzystać z jej nowego numeru, którym jest 22 103 18 18. Nie zmieniają się jednak godziny i dni funkcjonowania usługi. Nadal jest dostępna dla klientów Nest Banku od poniedziałku do piątku w godzinach od 8:00 do 20:00.
Ze względów bezpieczeństwa Nest Bank przypomina o możliwości zweryfikowania tożsamości pracownika banku podczas rozmowy przychodzącej. W tym celu w czasie jej trwania należy poprosić go o weryfikację. W reakcji na prośbę, w aplikacji Nest Banku powinno pojawić się powiadomienie PUSH, które zawierać będzie dane osobowe dzwoniącego pracownika. Jeśli są zgodne z podanymi w rozmowie, należy potwierdzić powiadomienie w aplikacji.
W przeciwnym wypadku bank rekomenduje natychmiastowe zakończenie rozmowy. Następnie prosi, by tego typu przypadek każdorazowo zgłaszać na infolinii Nest Banku.
400 zł +8,6% do 50 tys. zł
Nowy klient, który nie posiada konta osobistego w Nest Banku od przynajmniej 01.01.2021.
01.01.2021
Za otwarcie Nest Konta jako nowy klient z kartą oraz wyrażonymi zgodami marketingowymi i w każdym z 8 miesięcy:
400 zł zwrotu
Łatwy