MilleUrząd to specjalna funkcjonalność dostępna dla klientów Banku Millennium w bankowości internetowej i aplikacji mobilnej. Za jej pośrednictwem mogą oni przez całą dobę złożyć wniosek urzędowy do konkretnego organu. Wystarczy zalogować się do bankowości internetowej i wybrać właściwą zakładkę. Część informacji we wniosku uzupełnia się automatycznie na podstawie danych posiadacza konta, dzięki czemu procedura jest szybsza niż przy wypełnieniu tradycyjnego wniosku. Jest on także bezpośrednio przekazywany do adresata.
Nowością w MilleUrzędzie jest możliwość złożenia wniosku o świadczenie wspierające dla osób z niepełnosprawnością. Jest ono przeznaczone dla niepełnosprawnych, którzy ukończyli 18 lat. Po wypełnieniu wniosku trafia on bezpośrednio do Zakładu Ubezpieczeń Społecznych. Po uzyskaniu pozytywnej decyzji organ przekazuje pieniądze na rachunek bankowy wnioskodawcy.
“Cieszymy się, że możemy udostępnić naszym klientom kolejny wniosek urzędowy w aplikacji mobilnej i bankowości internetowej. Tym razem finansowe wsparcie za pośrednictwem banku mogą uzyskać osoby z niepełnosprawnościami. Dla Banku Millennium to ważny krok w kierunku jeszcze większej dostępności usług dla tej szczególnej grupy klientów. Jak zawsze w naszych procesach zadbaliśmy o najlepsze doświadczenia użytkownika, transparentną komunikację i wygodę. Cieszymy się, że jesteśmy jednym z pierwszych banków, który zapewnia dostęp do świadczenia wspierającego” – mówi Halina Karpińska, dyrektorka Departamentu Bankowości Elektronicznej w Banku Millennium.
Oprócz wyżej wymienionego świadczenia, klienci banku mogą za jego pośrednictwem złożyć wniosek o świadczenie wychowawcze 800+, Dobry Start 300+, RKO, a także dofinansowanie pobytu dziecka w żłobku.
Źródło grafiki: Informacje prasowe Banku Millennium
650 zł + 6,25%
Klienci, którzy nie posiadają konta osobistego Banku Millennium od 01.01.2021.
Od 01.01.2021
250 zł/250 zł/150 zł
Łatwy