Pracownicy banku z obszarów bankowości detalicznej i korporacyjnej, ESG, cyberbezpieczeństwa, operacji, compliance oraz HR w swojej codziennej pracy testują działanie chatbota GENiusz. Jest to aplikacja oparta na technologii GenAI wdrażana we współpracy z firmą Accenture. GENiusz ma dostęp do wewnętrznej bazy wiedzy banku. Pracownicy mogą zadawać mu pytania w formie chatu. Bot udziela spójnych odpowiedzi, wskazując jednocześnie dokument stanowiący ich podstawę. To znacząco ułatwia to pracę konkretnych działów banku.
„W tak dużej instytucji jak bank, informacje o procedurach, regulaminach, produktach i usługach to ogromny zasób wiedzy. W swojej skali te dokumenty dorównują pewnie objętością zbiorom sporej biblioteki. GENiusz pomaga nam się w tym błyskawicznie odnaleźć, eliminując potrzebę ręcznego przeszukiwania dokumentów lub zadawania pytań innym pracownikom. To nie tylko oszczędność czasu, który można poświęcić np. na pracę kreatywną, ale też znaczne ograniczenie ryzyka błędów” – mówi Jarosław Łach, Tribe Leader w Tribe Danych w Banku BNP Paribas.
W BNP Paribas trwają prace nad dodaniem do wewnętrznej bazy dokumentacji z kolejnych obszarów. Dzięki temu w przyszłości GENiusz będzie dostępny także dla pracowników obsługujących obszary dodatkowych procesów bankowości korporacyjnej i detalicznej i IT, compliance, finance i data, contact center oraz audytu i ryzyka.
Powyższe funkcjonalności bank wprowadzi do końca bieżącego roku. GENiusz będzie jednak stale aktualizowany o kolejne dokumenty. Docelowo dostęp do chatbota otrzyma nawet kilka tysięcy pracowników Banku BNP Paribas.
680 zł
Klienci, którzy nie korzystali z promocji Konta Otwartego na Ciebie przez ostanie 12 miesięcy.
12 miesięcy
680 zł
Bardzo łatwy