IAB MIXX Awards to konkurs, który jest organizowany w Polsce od 2006 roku. Inicjatywa nagradza najlepsze kampanie digitalowe, które wyznaczają standardy kampanii interaktywnych. W tegorocznej edycji brało udział aż 155 kampanii. Konkursowe jury wyłoniło z nich 43 projekty, które uzyskały 55 nominacji w 16 kategoriach. Wyniki tegorocznego IAB MIXX Awards z całą pewnością można uznać za sukces ING Banku Śląskiego.
Miasto ING w Roblox „Nie daj się wkręcić w sieci” to kampania, która uzyskała nominację aż w trzech kategoriach konkursu. To hymn Akademii Cyberbezpieczeństwa w Mieście ING w Roblox. Jego treść motywuje do bycia uważniejszym w sieci. Kampania zdobyła w tegorocznym IAB MIXX Awards trzy nagrody:
Oprócz tego w kategorii „Content marketing” nominowano inną kampanię ING Banku Śląskiego – „Te końce świata”. Działanie bank skierował do przedstawicieli pokolenia Z. Bank oddając im przestrzeń, wsłuchuje się w ich potrzeby i wspiera w codziennych wyzwaniach. W ramach projektu powstał film dokumentalny oraz seria podcastów. Kampania otrzymała srebro w kategorii, w której była nominowana.
Obie kampanie powstały we współpracy z Gong, Game Changer oraz MullenLowe MediaHub. Więcej informacji znajduje się na stronie internetowej ING Banku Śląskiego.
Źródło grafiki: ING Bank Śląski
500 zł + do 7%
Osoby nieposiadające konta od 15.07.2023.
od 15.07.2023
Nagrodą jest dopłata do karnetu MediFit przez 12 miesięcy (z 89 zł miesięcznie bank dopłaci 69 zł):
MediFit (do 828 zł)
Łatwy