zgarnijpremie.pl » Wiadomości » Przelew na telefon BLIK promowany w nowej kampanii. Najnowsze działania

Przelew na telefon BLIK promowany w nowej kampanii. Najnowsze działania

15 września 2025 (Aktualizacja 15.09.2025) Komentarze ok. 1 minuta czytania Oceń!
Oceń:
Maciej Korneluk
Humanista z serca, ekonomista z rozsądku. Pasję do promocji bankowych i ich …
[email protected]

„Zrzutkę siana najlepiej robić BLIKIEM” to nazwa najnowszej kampanii operatora BLIK. Jej przedmiotem jest Przelew na telefon BLIK.

Przelew na telefon BLIK z rosnącą popularnością

Przelew na telefon BLIK już teraz jest jedną z najpopularniejszych form przekazywania sobie pieniędzy w Polsce. Zgodnie ze statystykami Polskiego Standardu Płatności (PSP), który jest operatorem BLIKA, tylko w pierwszej połowie 2025 roku z tej możliwości skorzystano ponad 350 mln razy. Liczba ta stanowiła jedną czwartą wszystkich transakcji w systemie BLIK.

Tempo wzrostów może zostać utrzymane dzięki najnowszej kampanii o nazwie „Zrzutkę siana najlepiej robić BLIKIEM”.

„Zrzutkę siana najlepiej robić BLIKIEM”

Kampania jest częścią serii „Ludzie Ery BLIKA”. Akcja najnowszych działań rozgrywa się na polskiej wsi końca XVIII wieku. Bohaterowie spotów borykają się z różnego rodzaju przeszkodami związanymi ze zbieraniem lub przekazywaniem siana. Kontrastuje z tym porównanie wygodnego i bezpiecznego przekazywania współczesnego „siana” za pomocą przelewów BLIK na telefon.

Spotom kampanii towarzyszy seria stylizowanych przyśpiewek ludowych, promujących zalety wspomnianej usługi. W działaniach bierze udział aktor Mirosław Baka. Za koncept kreatywny odpowiada agencja Change Serviceplan, za zakup mediów – Spark Foundry a za produkcję dom produkcyjny OTOFILM. 

Kampania trwa do 31 października. Z poszczególnymi spotami kampanii i przyśpiewkami można zapoznać się na kanale YouTube BLIKA.


Czytaj więcej

TAG:

Komentarze (0)

CitiKonto Citibank
CitiKonto Citibank
Premia

6% +300 zł

Karencja

Nowy klient, który nie posiada konta osobistego lub rachunku oszczędnościowego w Banku Citi Handlowy od 30.11.2024.

od 30.11.2024

Warunki
  • 20 zł za założenie CitiKonta z wyrażonymi zgodami marketingowymi;
  • 280 zł za wpływ wynagrodzenia min. 2000 zł w każdym z 2 kolejnych miesięcy (zaczynając od drugiego miesiąca po miesiącu aktywacji);
  • 6% do 100 000 zł za min. 3 płatności kartą debetową na łączną sumę min. 300 zł oraz min. 2 000 zł wpływów na konto osobiste w każdym z 4 miesięcy oprocentowania.

szczegóły

m.in. wynagrodzenie

Poziom trudności

Łatwy

Złóż wniosek
Przeczytaj poniżej dalszą część