Karta PayPo to produkt, który umożliwia skorzystanie z usługi BNPL (z ang. „buy now, pay later”, czyli „kup teraz, zapłać później”) w szerokim zakresie. Nie ogranicza się bowiem jedynie do sklepów internetowych. Z karty można skorzystać również stacjonarnie we wszystkich punktach, w których akceptuje się płatności zbliżeniowe.
Rozwiązanie cieszy się rosnącą popularnością. Korzysta z niego już prawie 160 tys. konsumentów.
„Konsumenci oczekują możliwości skorzystania z płatności odroczonych nie tylko w e-commerce, lecz także w sklepach stacjonarnych. Dlatego coraz więcej klientów decyduje się na kartę PayPo, co potwierdza, że ten produkt trafia w realne potrzeby konsumentów poszukujących wygodnych i elastycznych sposobów płatność, a także ceniących sobie elastyczność finansową i chcących robić zakupy na własnych zasadach. Dzięki karcie aktywnie kształtujemy rynek BNPL w Polsce, czyniąc odroczone płatności rozwiązaniem powszechnym, prostym i szeroko dostępnym” – mówi Piotr Szymczak, Chief Growth Officer w PayPo.
Ta liczba może wkrótce wzrosnąć za sprawą ułatwienia, które przygotował operator. Użytkownicy mogą już potwierdzać swoją tożsamość z wykorzystaniem mObywatela. Dzięki temu po założeniu konta mogą w szybki sposób korzystać z pełni funkcjonalności oferowanych przez kartę PayPo.
Rozwiązanie, które funkcjonuje od kilku tygodni, cieszy się dużą popularnością. Skorzystało z niego już ponad 15 tys. osób.
720 zł
Klienci, którzy nie posiadali, ani nie współposiadali Konta Otwartego na Ciebie od 19.05.2023.
19.05.2023
+200 zł w Programie Bezcenne Chwile
100 zł + 620 zł
Łatwy