
Zgodnie z badaniem Gemius 2025 Paczkomaty InPost to preferowana forma dostawy dla 87 proc. ankietowanych dokonujących zakupów przez Internet. Odsetek ten jest jeszcze wyższy dla najmłodszej grupy konsumentów. Wśród badanych w wieku od 15 do 24 lat wyniósł aż 94 proc. To informacje ważne również z perspektywy Banku BNP Paribas, który poprzez innowacyjność może powiększyć także swoją grupę klientów.
„Połączenie sił dwóch tak innowacyjnych firm pozwala zaoferować naszym Klientom jeszcze jedną korzyść, ułatwiającą codzienne życie i zapewniającą komfort. Połączenie usług bankowych i logistycznych ma ogromny potencjał, ponieważ użytkowników bankomatu i automatu paczkowego łączą te same oczekiwania – wygody i bezpieczeństwa. Liczymy na to, że – biorąc pod uwagę ogromną popularność usług InPost – nowa funkcjonalność zwiększy ruch w naszych Centrach Klienta” – mówi Klaudiusz Spendowski, Project Manager ds. rozwoju sieci sprzedaży w Banku BNP Paribas.
Rozwiązanie, o którym mowa, to zainstalowanie maszyn w wybranych Centrach Klienta Banku BNP Paribas. Urządzenia będą znajdować się w bezpiecznych strefach24, dostępnych przez całą dobę.
Pilotaż programu obejmie początkowo 8 tego typu placówek. Należą do nich Centra Klienta w Warszawie, Krakowie, Białymstoku, Gdyni, Opolu i Kutnie. Oba podmioty planują zwiększać stopniowo zasięg o kolejne lokalizacje.
720 zł
Klienci, którzy nie posiadali, ani nie współposiadali Konta Otwartego na Ciebie od 19.05.2023.
19.05.2023
+200 zł w Programie Bezcenne Chwile
100 zł + 620 zł
Łatwy