Około 1,8 mln osób w Polsce stanowią osoby niewidome lub słabowidzące. PKO BP również z myślą o nich stara się eliminować bariery architektoniczne i technologiczne. Dzięki temu osoby z niepełnosprawnością wzroku mogą korzystać z jego usług w bezpieczny i wygodny sposób.
93% bankomatów i wpłatomatów PKO BP jest dostosowana do osób ze szczególnymi potrzebami. Najważniejsze elementy, takie jak klawiatura PIN zostały oznaczone w języku Braille’a. Dodatkowo nowe ekrany urządzeń są większe i jaśniejsze. Podczas wypłaty można także skorzystać ze ścieżki dźwiękowej.
Do każdego z bankowych oddziałów można wejść zarówno z psem przewodnikiem, jak i z psem asystującym. Wybrana osoba może także odczytać głośno tekst zawieranej umowy. Szkolenie z zasad obsługi osób z niepełnosprawnościami przeszło już 80% pracowników oddziałów PKO BP.
Zarówno serwis iPKO, jak i strona internetowa banku umożliwia jej przeglądanie za pomocą myszy, klawiatury, jak i czytnika ekranów. Dodatkowo w aplikacji IKO jest dostępny asystent głosowy, który pomoże wykonać wszystkie najpowszechniejsze operacje. Może on także pomóc nawiązać połączenie z bankowym specjalistą.
Więcej informacji o formach zwiększających dostępność usług w PKO BP znajduje się na jego stronie internetowej.
500 zł
Do promocji przystąpisz, jeśli nie masz konta oszczędnościowo-rozliczeniowego w Banku PKO BP od 01.01.2023 do 30.06.2025.
od 01.01.2023
– 1 raz zaloguj się do aplikacji IKO lub serwisu iPKO
– zapłać min. 1 raz kartą do konta lub BLIKIEM
Możesz otrzymać zwrot 5% wartości transakcji opłaconych kartą lub BLIKIEM w danym miesiącu kalendarzowym (do 50 zł miesięcznie).
10x50 zł
Łatwy