Ranking Forbes jest jednym z ważniejszych badań jakościowych w bankowości. Audytorzy magazynu oceny przyznają na podstawie jakości obsługi w placówkach, na bankowej infolinii, a także przez czat i wideo. Oceniana przez nich jest również bankowość internetowa i aplikacja mobilna. W tegorocznym badaniu Santander Bank Polska zwyciężył w kategoriach: Najlepszy Bank dla Firm oraz Najlepszy Bank dla Klienta Zamożnego.
W przypadku pierwszej kategorii jest to już czwarte z rzędu zwycięstwo Santander Bank Polska. Tego typu wyniku nie udało się osiągnąć żadnemu innemu bankowi w całej historii konkursu. Druga kategoria debiutowała z kolei w najnowszej odsłonie rankingu.
„Przyjazny Bank” jest rankingiem przygotowanym przez magazyn Newsweek. Podobnie jak w przypadku badania Forbes jego metodologia opiera się na funkcji „tajemniczego klienta”. Na podstawie własnych doświadczeń ocenia on poziom bankowej obsługi i poszczególnych usług.
W kategorii Bank dla Kowalskiego drugie miejsce przypadło w tym roku Santander Bank Polska. Odnotował on dzięki temu awans o jedną pozycję w stosunku do ostatniej edycji badania. Oznacza to, że instytucja w coraz lepszy sposób odpowiada potrzebom nie tylko klientów zamożnych i biznesowych. Spełnia również wzorowo wymagania typowych klientów detalicznych.
1200 zł +4%
Osoby nieposiadające konta osobistego w Santander Banku Polska od co najmniej 01.11.2022.
Od 01.11.2022
1200 zł
Łatwy