Performance Marketing Diamonds EU jest międzynarodowym konkursem. Jego organizatorem jest Izba Gospodarki Elektronicznej w Polsce. Instytucja wyróżnia najlepsze kampanie, projekty oraz innowacyjne rozwiązania w obszarze performance marketingu i marketingu afiliacyjnego. W tym roku odbyła się już siódma edycja tego wydarzenia.
Jednym z podmiotów, które otrzymały nagrodę, był Bank Pekao. Instytucja triumfowała w kategorii „The Most Effective Sales Campaign”. Nagroda została przyznana za najbardziej efektywną kampanię sprzedażową prowadzoną w Internecie w 2024 roku. Kapituła konkursu uznała, że była nią kampania performance Konta Przekorzystnego.
Jury doceniło szczególnie innowacyjne podejście do generowania sprzedaży, które wykorzystywało różnorodne i nieoczywiste kanały docierania do klientów. W ten sposób optymalizowano koszty ich pozyskania.
„Jesteśmy niezwykle dumni z tego wyróżnienia. Potwierdza ono naszą pozycję lidera w branży oraz zdolność do tworzenia skutecznych i kreatywnych rozwiązań marketingowych. Precyzyjne i spójne projektowanie, zaangażowanie zespołu, ciągłe poszukiwanie nowych i skutecznych form dotarcia przyniosły wymierne efekty, które docenił rynek. W naszych działaniach skupiamy się m.in. na budowie dobrych cyfrowych doświadczeń klientów, które będą przekładać się na długofalowe relacje z Pekao” – powiedział Artur Brudnicki, dyrektor Biura Komunikacji Marketingowej w Banku Pekao.
Źródło grafiki: Bank Pekao
300 zł + 7%
Klienci, którzy nie posiadali konta w Banku Pekao od 01.10.2022 do 31.03.2025.
od 01.10.2022
150 zł + 150 zł
Bardzo łatwy