Konto Jakże Osobiste w Alior Banku
W promocji możesz wziąć udział, jeśli przed 24.07.2016 nie posiadałeś konta w Alior Banku oraz Kantorze Walutowym Alior Banku, a także nie posiadałeś Karty Kibica Alior Bank.
Warunek aktywności polega na tym, abyś w okresie 60 dni od zawarcia umowy na Konto Jakże Osobiste (nie później niż do 30.12.2018) uzyskał wpływ na konto na łączną sumę co najmniej 1000 zł oraz wykonał co najmniej trzy płatności bezgotówkowe*.
*Płatność bezgotówkową Alior rozumie jako transakcje dokonane kartą debetową do Konta lub Blikiem w sklepach stacjonarnych lub przez Internet, zaksięgowane przez Bank na Koncie, z zastrzeżeniem, że transakcje nie będą obejmować transakcji z następującymi kodami MCC:
[7995] – kasyna oraz zakłady bukmacherskie i im podobne;
[8999] – profesjonalne usługi, nieklasyfikowane pod innymi kodami MCC, o ile płatność zidentyfikowana jest jako zagraniczna (country code inny niż Polska);
[4111] – m.in. usługi transportowe;
[6012] – instytucje finansowe;
[6211] – brokerzy ubezpieczeniowi;
[6051] – przekazy pieniężne w instytucjach finansowych:
[4829] – internetowe przekazy pieniężne;
[4900] – narzędzia elektryczne, gazowe, sanitarne i wodne.
Promocja trwa od 24.07.2018 do 30.09.2018.
O przyznaniu premii zostaniesz powiadomiony do 30.01.2019 za pośrednictwem wiadomości e-mail, wysłanej na adres podany podczas rejestracji w serwisie aliorbankkjo.zgarnijpremie.pl.
***
jakie wykluczenia dla klientów?
„3. Uczestnikiem Promocji nie może być osoba, która przed dniem wykonania czynności opisanych w Pkt II.4 Regulaminu, posiadała konta w Alior Banku oraz Kantorze Walutowym Alior Banku, a także posiadała Kartę Kibica Alior Bank do dnia 24.07.2016 r. w Alior Banku.”
Złożyłem wniosek. Konto założone. Na www aliorbankkjo.zgarnijpremie.pl po zalogowaniu dalej jest przycisk „złóż wniosek”. Wszystko OK? Gdzie pisać w razie reklamacji?
Po poprawnym założeniu konta należy spełnić jeszcze ostatni warunek – „warunek aktywności”, który polega na tym, abyś w okresie 60 dni od zawarcia umowy na Konto Jakże Osobiste (nie później niż do 30.12.2018) uzyskał wpływ na konto na łączną sumę co najmniej 1000 zł oraz wykonał co najmniej trzy płatności bezgotówkowe.
W razie ewentualnych reklamacji należy kontaktować się droga mailową pod tym adresem: [email protected]