zgarnijpremie.pl » Wiadomości » Kampania UOKiK zyskuje na popularności. Ma już ponad 130 partnerów

Kampania UOKiK zyskuje na popularności. Ma już ponad 130 partnerów

26 kwietnia 2024 (Aktualizacja 26.04.2024) Komentarze ok. 1 minuta czytania Oceń!
Oceń:
Maciej Korneluk
Humanista z serca, ekonomista z rozsądku. Pasję do promocji bankowych i ich …
[email protected]

Kampania społeczna Urzędu Ochrony Konkurencji i Konsumentów rozpoczęta w Światowy Dzień Konsumenta nabiera tempa. Na promocję spotów i materiałów informacyjnych zdecydowało się już ponad 130 firm i instytucji.

Ostrzeżenie przed fałszywymi inwestycjami

O rozpoczęciu kampanii UOKiK informowaliśmy w osobnym artykule. Ma ona na celu zachęcenie do rozwagi przed zaangażowaniem się w inwestycje obiecujące wysoki zysk. Często bowiem są one rodzajem oszustwa, na które perspektywa ponadprzeciętnego zwrotu z inwestycji ma zachęcić. 

Ponad 130 partnerów

W ramach kampanii informacyjnej UOKiK przygotował 30-sekundowe spoty informacyjne. Urząd udostępnia również szereg innych materiałów promujących akcję. Do tej pory na ich bezpłatną emisję zdecydowało się już ponad 130 podmiotów.

„Bardzo dziękuje wszystkim, którzy dotąd zaangażowali się w działania ostrzegające konsumentów przed oszustwami na »znaną osobę«. Dziękuję za bezpłatne emisje spotów, publikacje materiałów, a także udostępnianie materiałów informacyjnych. Wspólnie ostrzegamy przed fałszywymi inwestycjami oraz zachęcamy do podejmowania przemyślanych decyzji finansowych. Wszyscy jesteśmy konsumentami, dlatego też zachęcam do dalszego dzielenia się wiedzą i włączania się w tę ważną społecznie akcję” – mówi Prezes UOKiK Tomasz Chróstny.

Możliwość włączenia się w akcję

Urząd zachęca do włączenia się w kampanijne działania. Na stronie internetowej UOKiK dostępny jest komplet materiałów akcji. Oprócz spotów zawiera również banery i plakaty. W ten sposób można je pobrać i bezpłatnie udostępnić.


Czytaj więcej

Komentarze (0)

CitiKonto Citibank
CitiKonto Citibank
Premia

750 zł

Karencja

Nowy klient, który nie posiada konta osobistego lub rachunku oszczędnościowego w Banku CIti Handlowym od 31.12.2021.

od 31.12.2021

Warunki
  • 20 zł za założenie CitiKonta z wyrażonymi zgodami marketingowymi;
  • 130 zł za min. 2 000 zł wpływów w każdym z 2 kolejnych miesięcy po zawarciu umowy;
  • 400 zł za min.3 transakcje kartą o łącznej wartości min. 300 zł lub wymianę waluty o wartości min. 500 zł w każdym z 4 kolejnych miesięcy;
  • 200 zł za min. 2 000 zł wpływów w każdym z 3 kolejnych miesięcy, ale z wynagrodzenia.

(czytaj więcej)

750 zł

Poziom trudności

Łatwy

Złóż wniosek
Przeczytaj poniżej dalszą część