Nowa kampania koncentruje się na wielowymiarowej roli relacji i zespołowości. To czynniki, które są kluczowe w biznesie, czyli obszarze, który wspomaga bankowość korporacyjna, ale również w życiu. W prowadzonych działaniach bank chce pokazać, że bycie partnerem #1 dla firm to coś więcej niż oferta produktowa. Dlatego główną tematyką kampanii są konkretni ludzie i ich współpraca z bankiem, która przyczynia się do osiągania realnych efektów.
„Nasza najnowsza kampania skierowana do segmentu korporacji ma jasno pokazywać, że jesteśmy partnerem nie tylko dla klientów indywidualnych, ale także dużych firm i korporacji. Postawiliśmy na wyrazisty, nowoczesny przekaz, daleki od oczywistych obrazów i skojarzeń stosowanych w komunikacji do tego segmentu. Chcemy, by klienci korporacyjni zobaczyli w PKO Banku Polskim partnera, który ma ofertę na miarę potrzeb dużych firm oraz zapewnia profesjonalne wsparcie zespołu ekspertów bankowych” – podkreśla Marcin Szymkowiak, dyrektor Pionu Marketingu w PKO Banku Polskim.
PKO BP jest obecnie liderem w obsłudze małych i średnich przedsiębiorstw, a także dużych firm i korporacji. W 2024 roku łączne finansowanie, którego udzielił firmom i samorządom wyniosło 106 mld zł. Bank obsługuje 634 tys. przedsiębiorstw sektora MŚP. Współpracuje z nim również aż 60% dużych firm.
Kampanię telewizyjną uzupełnią działania w Internecie oraz w prasie. Jest ona realizowana we współpracy z agencją kreatywną Havas Poland i domem mediowym Havas Media Poland.
500 zł
Do promocji przystąpisz, jeśli nie masz konta oszczędnościowo-rozliczeniowego w Banku PKO BP od 01.01.2023 do 30.06.2025.
od 01.01.2023
– 1 raz zaloguj się do aplikacji IKO lub serwisu iPKO
– zapłać min. 1 raz kartą do konta lub BLIKIEM
Możesz otrzymać zwrot 5% wartości transakcji opłaconych kartą lub BLIKIEM w danym miesiącu kalendarzowym (do 50 zł miesięcznie).
10x50 zł
Łatwy