Nowa kampania koncentruje się na wielowymiarowej roli relacji i zespołowości. To czynniki, które są kluczowe w biznesie, czyli obszarze, który wspomaga bankowość korporacyjna, ale również w życiu. W prowadzonych działaniach bank chce pokazać, że bycie partnerem #1 dla firm to coś więcej niż oferta produktowa. Dlatego główną tematyką kampanii są konkretni ludzie i ich współpraca z bankiem, która przyczynia się do osiągania realnych efektów.
„Nasza najnowsza kampania skierowana do segmentu korporacji ma jasno pokazywać, że jesteśmy partnerem nie tylko dla klientów indywidualnych, ale także dużych firm i korporacji. Postawiliśmy na wyrazisty, nowoczesny przekaz, daleki od oczywistych obrazów i skojarzeń stosowanych w komunikacji do tego segmentu. Chcemy, by klienci korporacyjni zobaczyli w PKO Banku Polskim partnera, który ma ofertę na miarę potrzeb dużych firm oraz zapewnia profesjonalne wsparcie zespołu ekspertów bankowych” – podkreśla Marcin Szymkowiak, dyrektor Pionu Marketingu w PKO Banku Polskim.
PKO BP jest obecnie liderem w obsłudze małych i średnich przedsiębiorstw, a także dużych firm i korporacji. W 2024 roku łączne finansowanie, którego udzielił firmom i samorządom wyniosło 106 mld zł. Bank obsługuje 634 tys. przedsiębiorstw sektora MŚP. Współpracuje z nim również aż 60% dużych firm.
Kampanię telewizyjną uzupełnią działania w Internecie oraz w prasie. Jest ona realizowana we współpracy z agencją kreatywną Havas Poland i domem mediowym Havas Media Poland.
Całkowita wartość puli nagród przewidzianych przez Organizatora w Loterii wynosi 1.094 291,00 zł. Wszystkie rodzaje nagród to:
Toyota RAV4 Plug-In
Do loterii przystąpisz jeśli:
brak
Możesz zgłosić się do 31.10.2025, jeśli posiadasz konto w Banku PKO BP wraz z kartą VISA.
Następnie korzystaj z karty, aby zdobywać losy w loterii:
Losowania odbywają się według podanego w regulaminie loterii harmonogramu.
Loteria
Łatwy