
Bank Pocztowy na swojej stronie internetowej opisał tegoroczne modyfikacje, wprowadzone w bankowości internetowej oraz aplikacji mobilnej. Zmiany, które przeszła bankowość elektroniczna instytucji miały na celu dostosowanie wyglądu i obsługi stron do standardu WCAG. To wpłynęło pozytywnie na większą dostępność i wygodę korzystania z systemu.
W tym roku do wymogów dostępności zostały dostosowane logowania do obu systemów bankowości elektronicznej, uwierzytelnienie operacji w aplikacji mobilnej, czy usługa BLIK w aplikacji mobilnej. Zmiany objęły również pulpit w bankowości internetowej i mobilnej, na którym uproszczono dostęp do najważniejszych funkcji. Ułatwiono również przeglądanie Historii w bankowości internetowej i mobilnej.
Instytucja dodatkowo podzieliła się planami działań w tym zakresie na kolejny rok. W 2026 roku ma zamiar pracować nad dalszym podnoszeniem dostępności kolejnych funkcjonalności w bankowości internetowej i mobilnej. Bank Pocztowy zapowiada między innymi uproszczenie aktywacji swojej aplikacji, np. z użyciem mObywatela.
Z systemów bankowości elektronicznej usunięte zostaną z kolei Kalendarz i moduł Faktur. Instytucja zapowiada wprowadzenie w ich miejsce nowych rozwiązań, które ułatwią zarządzanie finansami.
650 zł + 6,5 do 20 000 zł
Uczestnik nie może posiadać konta osobistego w Banku Pekao od 01.01.2024.
od 01.01.2024
250 zł + 400 zł
Łatwy