Kluczowi sprzedawcy na rynku e-commerce stale śledzą preferencje zakupowe potencjalnych klientów. Dla wielu z nich powodem porzucania koszyków zakupowych jest konieczność podawania zbyt wielu danych osobowych. Wskazuje tak 31 proc. badanych Polaków, co jest znacznie wyższe niż europejska średnia (23 proc.). Odpowiadając na tego typu obiekcje, Empik zaproponuje niezarejestrowanym użytkownikom wygodne płatności Click to Pay.
Przypomnijmy, że usługa Click to Pay umożliwia zapisanie wielu kart płatniczych w jednym profilu. Dzięki temu przy kolejnych płatnościach ich obsługa jest możliwa za pomocą jedynie jednego kliknięcia. Wystarczy, że przy pierwszej płatności kartą klient zapisze ją do usługi i doda urządzenie do zaufanych.
Raz dodana karta jest później aktywna we wszystkich sklepach e-commerce, które umożliwiają tego typu płatność. Od teraz jest ona również oferowana niezarejestrowanym użytkownikom, którzy dokonują zakupów w sklepie internetowym Empiku.
Zgodnie ze statystykami, aż 70 proc. konsumentów, którzy skorzystali z usługi, sięga po tę opcję ponownie. W okresie między czwartym kwartałem 2024 roku a pierwszym 2025 roku liczba transakcji w ramach usługi wzrosła o 67 proc.
Długoterminowa strategia wdrażania rozwiązania odbywa się we współpracy z Fundacją Polska Bezgotówkowa.
610 zł + 5,2%
Klienci, którzy nie posiadali konta osobistego w mBanku od przynajmniej 01.01.2022.
Od 01.01.2022
610 zł
Łatwy