Osią działań projektu „Spróbuj choć raz” jest muzyka. Jego kluczowym elementem jest premierowy utwór „Nie bój się bać”, który stworzono we współpracy z Anitą Lipnicką i zespołem PRO8LEM. Piosenka trafiła na najnowszą płytę grupy. Oprócz tego została wykorzystana w spocie telewizyjnym z udziałem artystki, który promuje Alior Konto.
„Nasz projekt to wyraz strategii Banku, który łamie stereotypy dotyczące bankowości i odważnie sięga po nowe formy wyrazu. Chcemy tworzyć historię, z rozmachem, w spektakularny sposób. Wybór artystów nie jest więc przypadkowy. Połączenie bezkompromisowego i szczerego przekazu PRO8L3Mu z autentycznością, pozytywną energią i pewnością siebie Anity Lipnickiej to naturalny duet, który doskonale wpisuje się w filozofię Alior Banku. W ten sposób udowadniamy, że jesteśmy nie tylko instytucją finansową, ale też naturalnym partnerem społeczności opartych na wspólnych pasjach i wartościach” – mówi Magdalena Lewicka, dyrektor Departamentu Marketingu i Relacji z Klientem w Alior Banku.
W ramach wspólnych działań bank wydał z zespołem limitowaną kartę płatniczą z grafiką inspirowaną okładką jego najnowszego albumu. Kartę można otrzymać od 1.10 do 31.12.2025 roku, zakładając w banku dowolne konto. Alior Bank będzie prowadzić również szerokie działania ATL, BTL i digital pod hasłem „Z Alior Kontem zyskujesz więcej – Spróbuj choć raz”.
Główną bohaterką kampanii będzie Anita Lipnicka, która pojawi się we wszystkich jej materiałach. Reklamy będzie można zobaczyć w najpopularniejszych stacjach TV, na VOD, YT oraz w kinach w całej Polsce. Towarzyszyć im będą działania w mediach społecznościowych, konkursy i współprace z influencerami. Bank zasponsoruje również koncert otwierający trasę koncertową zespołu PRO8L3M.
Za kampanie odpowiedzialne są agencje Buzzgrow i PZL.
Źródło grafiki: Alior Bank
1040 zł
Osoby nieposiadające konta osobistego Alior Banku, walutowego, Karty Kibica od przynajmniej 3 lat.
3 lata
800 zł +240 zł
Łatwy