
Najnowsze działania zrzeszenia i banków, które go tworzą, są kontynuacją akcji promujących loterię „Wygrywaj po sąsiedzku!”. W jej ramach codziennie nagrody trafiają do kilkunastu osób. Warunkiem udziału jest założenie rachunku, otwarcie lokaty, bądź wzięcie kredytu w jednym z podmiotów zrzeszenia. Tworzą je Banki spółdzielcze Grupy BPS (307 placówek) oraz Bank BPS.
Spersonalizowana kampania reklamowa stawia na media społecznościowe. Działania prowadzone na Facebooku i Instagramie będą zawierać hasła odnoszące się bezpośrednio do lokalnych społeczności. Targetowane treści twórcy kierować będą do mieszkańców miast i powiatów, w których działają banki zrzeszenia.
„Nasza nowa kampania koncentruje się na mediach społecznościowych: Facebooku i Instagramie. Dbamy w niej o wydźwięk lokalny: przygotowaliśmy prawie 1000 różnych formatów reklamowych. Dla każdego powiatu przygotowaliśmy osobną kreację z nazwą miasta powiatowego, żeby komunikat był jak najbardziej lokalny i bliski odbiorcom. Jest to realizacja naszej strategii, w której oprócz masowej komunikacji, kontynuujemy lokalne przekazy. Od kilku miesięcy jesteśmy w telewizji adresowalnej, na portalach prasy regionalnej, w serwisie YouTube, pokazywaliśmy się również na urządzeniach InPost. Reklamy przygotowujemy i kupujemy na poziomie zrzeszeniowym, dzięki czemu uzyskujemy istotne oszczędności kosztowe. Jeszcze ważniejsze jest jednak – i to potwierdzają nam testy – że reklama lokalna jest spójna z reklamą masową, np. spotami, które widzimy w telewizji” – mówi Robert Szymański, Dyrektor Biura Marketingu w Banku BPS.
Głównym celem kampanii jest zaproszenie ludzi do udziału we wspomnianej wyżej loterii.
Źródło grafiki: Bank BPS
6,4% +400 zł
Nowy klient, który nie posiada konta osobistego lub rachunku oszczędnościowego w Banku CIti Handlowym od 30.09.2024.
od 30.09.2024
6,4% +400 zł
Łatwy