BLIK Płacę Później to metoda odroczenia płatności, która funkcjonuje już w ponad 20 tys. sklepów internetowych. Rozwiązanie jest dostępne u największych agentów rozliczeniowych, takich jak PayU, Przelewy24, Tpay, Cashbill, Paymentic oraz dpay. W czerwcu informowaliśmy, że rozwiązanie w ramach usługi PKO Płacę Później wprowadzi dla swoich klientów PKO BP.
Proces ten został zakończony 29 sierpnia. Od tej daty klienci banku wybierając w sklepie internetowym płatność BLIK Płacę Później, sfinalizują ją za pomocą usługi PKO Płacę Później. W praktyce zostają oni wtedy przekierowani do aplikacji IKO, w której mogą skorzystać z tej opcji lub najpierw ją aktywować.
„Dajemy naszym klientom nowe możliwości korzystania z płatności typu buy now pay later. Zintegrowaliśmy naszą usługę PKO Płacę później, którą aktywowało już niemal 300 tys. klientów, z rozwiązaniem Polskiego Standardu Płatności. Dla klientów banku w praktyce oznacza to, że wybierając na tzw. ścianie płatniczej w sklepie internetowym jako metodę BLIK Płacę Później – szybko i wygodnie skorzystają z naszej bankowej usługi z zakresu płatności odroczonych. To kolejna cegiełka dołożona do dobrej współpracy PKO Banku Polskiego z Polskim Standardem Płatności i wsparcie rozwoju BLIKA” – mówi Michał Macierzyński, dyrektor Departamentu Usług Cyfrowych w PKO Banku Polskim.
Aktywacja usługi zależy od pozytywnej oceny zdolności kredytowej użytkownika. Klienci PKO BP mogą dodatkowo skorzystać ze zniżek w wybranych sklepach oferujących BLIK Płacę Później.
Źródło grafiki: PKO BP
500 zł
Do promocji przystąpisz, jeśli nie masz konta oszczędnościowo-rozliczeniowego w Banku PKO BP od 01.01.2023 do 30.06.2025.
od 01.01.2023
– 1 raz zaloguj się do aplikacji IKO lub serwisu iPKO
– zapłać min. 1 raz kartą do konta lub BLIKIEM
Możesz otrzymać zwrot 5% wartości transakcji opłaconych kartą lub BLIKIEM w danym miesiącu kalendarzowym (do 50 zł miesięcznie).
10x50 zł
Łatwy