„Jazgot” jest pierwszym interaktywnym podcastem w Polsce. To właśnie jego słuchacze dzięki głosowaniu na dedykowanej stronie internetowej mają wpływ na to, jak potoczą się dalsze losy głównego bohatera. Produkcja dodatkowo ma walor edukacyjny. Prezentuje bowiem realne zagrożenia związane ze światem finansowym.
Jej najnowszy specjalny odcinek autorzy przygotowali z myślą o uczestnikach festiwali muzycznych. Główny bohater, będąc na koncercie uwielbianej artystki, spotka się z trudnymi decyzjami. Mogą one zaważyć nie tylko o bezpieczeństwie jego pieniędzy, ale też o jego relacjach z najbliższymi. O podjętych przez niego decyzjach zadecydują ponownie słuchacze.
Z siedmiu modułów powstaną cztery możliwe zakończenia. To, które będzie najchętniej odtwarzane trafi na platformy streamingowe na kanał Jazgotu. Tam będzie można także odsłuchać poprzednie sezony oraz odcinki eksperckie.
Dodatkowo na festiwalach Pol’and’Rock Festival, OFF Festival oraz Great September, twórcy, eksperci z mBanku i zaproszeni goście porozmawiają z publicznością o kulisach produkcji, realnych zagrożeniach i sposobach ochrony przed oszustwami.
Autorami koncepcji kreatywnej specjalnego odcinka „Jazgotu” są agencja Molecular Creative i Voice House. Za zakup mediów do promocji przedsięwzięcia odpowiadał dom mediowy Carat. Serial jest tworzony przez Kuźniar Media na zlecenie mBanku.
Źródło grafiki: mBank
870 zł + 6%
Klienci, którzy nie posiadali konta osobistego w mBanku od przynajmniej 01.01.2022.
Od 01.01.2022
870 zł
Łatwy