Miasto ING to inicjatywa edukacyjna ING Banku Śląskiego. Instytucja była pierwszym bankiem w Polsce, który pojawił się na platformie Roblox. Miało to miejsce w 2022 roku. Od tej pory kolejne edycje gry edukacyjnej przybliżają uczestnikom tematykę bezpieczeństwa w sieci. W Mieście ING dzieci poznają również podstawy oszczędzania, zarabiania i zarządzania finansami. Bank poinformował o rozpoczęciu czwartego sezonu inicjatywy.
„Nowy sezon w „Mieście ING” w Roblox konsekwentnie realizuje nasze założenia związane z edukowaniem dzieci w zakresie cyberbezpieczeństwa w sposób przystępny i dostosowany do ich wieku. Tym razem robimy krok dalej – edukujemy, ale również motywujemy dzieci do tego, by swoją wiedzą dzieliły się z innymi. Jest z nami już ponad milion graczy, a to prawie 1/2 dzieci w wieku 7-12 w Polsce*. Osiągnęliśmy ponad 3,2 mln wizyt w Mieście, gracze wykonali ponad 600 tys. lekcji w Akademii Cyberbezpieczeństwa oraz ponad 260 tys. quizów dotyczących bezpieczeństwa w sieci. Udało nam się więc stworzyć grę, która dała dzieciom możliwość nauki w najbardziej przyjazny sposób, czyli przez zabawę. Wierzymy, że umiejętności i doświadczenia nabyte w dzieciństwie zaprocentują w dorosłym życiu i ułatwią poruszanie się w świecie finansów” – podkreśla Barbara Pasterczyk, Dyrektor Banku odpowiedzialna za komunikację marketingową w ING Banku Śląskim.
Hasłem przewodnim tegorocznej edycji jest „Podaj dalej, jak być bezpiecznym w sieci”. Bank będzie rozwijał je poprzez szereg inicjatyw, takich jak np.: wieża rymów, sklep muzyczny, osiedle nowych domów, czy zbieranie nutek. Dodatkowo bank przygotował scenariusze lekcji dla szkół oparte na motywach gry. Można je bezpłatnie pobrać ze stron Fundacji ING Dzieciom.
Eventem otwierającym nową edycję Miasta ING była pierwsza w Robloxie „Bitwa na rymy”. Wzięli w niej udział freestyler Edzio i Fusialka z Ekipy Friza. W wydarzeniu uczestniczyło ponad 35 tys. osób.
Za koncept strategiczny i nadzór nad przygotowaniem kampanii odpowiedzialna była Agencja kreatywna GONG. Wdrożenie pomysłu i koncepcji Miasta ING przeprowadził Game Changer, a za media odpowiadało Mullen Lowe Media Hub.
Więcej informacji na temat inicjatywy znajduje się na stronie internetowej ING Banku Śląskiego.
Źródło grafiki: ING Bank Śląski
500 zł + do 6,5%
Osoby nieposiadające konta od 01.12.2023.
od 01.12.2023
500 zł
Łatwy