Problemy dla klientów Banku Millennium rozpoczęły się dziś chwilę po godzinie 9:00. Wtedy to do serwisu Downdetector zaczęły spływać pierwsze zgłoszenia awarii. Najczęściej klienci wskazywali na brak możliwości zalogowania się na swoje konto poprzez elektroniczne kanały dostępu. Awaria sprawia, że nie mają oni możliwości skorzystania z funkcji bankowości elektronicznej.
Informacje o problemach zaczęli oni zgłaszać również w komentarzach na profilach banku w portalach społecznościowych. W chwili pisania niniejszego artykułu po włączeniu aplikacji mobilnej Banku Millennium pojawia się komunikat o „chwilowych utrudnienia w korzystaniu z aplikacji”. Uniemożliwia on jednocześnie zalogowanie się do niej.
Tego typu komunikat z pewnością nie uspokaja klientów Banku Millennium. Nie ma w nim precyzyjnego określenia, kiedy funkcjonalności bankowości elektronicznej zostaną przywrócone. Ich cierpliwość zostaje wystawiona na próbę po raz kolejny w tym tygodniu. Już w poniedziałek 28 października bank mierzył się z problemami z logowaniem do bankowości elektronicznej i płatnościami BLIK.
Niestety skutki tej awarii mogą być większe. Przydarzyła się ona bowiem w ostatni dzień przed długim weekendem oraz jednocześnie w ostatni dzień miesiąca. Jeżeli problem nie zostanie szybko rozwiązany, to może skutecznie uniemożliwić zaksięgowanie pilnych płatności przed poniedziałkiem 4 listopada.
Krótko po godzinie 12 została przywrócona możliwość zalogowania się do bankowości internetowej i aplikacji mobilnej Banku Millennium. Wygląda więc na to, że klientom uda się zdążyć wykonać wszystkie kluczowe operacje jeszcze przed długim weekendem.
650 zł + 6,25%
Klienci, którzy nie posiadają konta osobistego Banku Millennium od 01.01.2021.
Od 01.01.2021
250 zł/250 zł/150 zł
Łatwy