zgarnijpremie.pl » Wiadomości » Bank Millennium w gronie 10 najlepszych w Europie. Raport „The European Banking CX Index”

Bank Millennium w gronie 10 najlepszych w Europie. Raport „The European Banking CX Index”

3 września 2024 (Aktualizacja 03.09.2024) Komentarze ok. 1 minuta czytania Oceń!
Oceń:
Maciej Korneluk
Humanista z serca, ekonomista z rozsądku. Pasję do promocji bankowych i ich …
[email protected]

Zaprezentowano wyniki raportu „The European Banking CX Index”, tworzonego przez renomowaną firmę doradczą Forrester. Bank Millennium zajął w nim wysokie ósme miejsce.

„The European Banking CX Index”

CX Index to raport realizowany corocznie od 2016 roku. By go stworzyć, Forrester przeprowadził ankietę wśród ponad 18 tysięcy klientów 60 europejskich banków. Oprócz Francji, Niemiec, Włoch, Hiszpanii, Szwecji i Wielkiej Brytanii badanie po raz pierwszy przeprowadzono w Polsce i Holandii. Customer experience (CX) jest sumą wszystkich doświadczeń klienta w kontakcie z daną firmą.

Dobre wyniki Banku Millennium

W tegorocznej edycji rankingu Bank Millennium zajął ósme miejsce, uzyskując 73,1 punktów na 100 możliwych. To wynik lepszy niż europejska średnia, która wynosiła w tym roku 64,7 punktów. W części raportu, która dotyczyła doświadczeń klientów podczas korzystania z aplikacji mobilnej, Bank Millennium zajął siódme miejsce. Instytucję doceniono szczególnie za program zwrotów za zakupy online dostępny w aplikacji.

„Raport Forrester jest uznanym w branży benchmarkiem efektywności w staraniach podejmowanych przez organizacje na rzecz budowania pozytywnych doświadczeń klientów. Wysoka pozycja jest kolejnym dowodem uznania dla wysiłków, jakie podejmujemy w Banku Millennium na rzecz spełniania potrzeb naszych klientów i zapewnienia im najwyższej jakości obsługi. Klientocentryczność jest fundamentem naszej działalności i wynikiem realizacji przemyślanej długoterminowej strategii. Cieszy, że te pozytywne doświadczenia klientów budują spójnie zespoły w oddziałach i placówkach w całym kraju, ale również innowacje i rozwiązania cyfrowe, które nieustannie wdrażamy” – mówi Antonio Pinto, członek zarządu Banku Millennium.


Czytaj więcej

TAG:

Komentarze (0)

Konto Millennium 360º
Konto Millennium 360º
Premia

800 zł + 5,5%

Karencja

Klienci, którzy nie posiadają konta osobistego Banku Millennium od 01.01.2021.

Od 01.01.2021

Warunki
  • 100 zł za otwarcie konta z kartą i wyrażonymi zgodami marketingowymi oraz zarejestrowanie numeru telefonu w aplikacji mobilnej do przyjmowania przelewów BLIK oraz dodaj kartę do wirtualnego portfela;
  • 200 zł za wykonanie w ciągu 14 dni min. 5 płatności wirtualnym portfelem oraz zapewnienie min. 1000 zł jednorazowego wpływu zewnętrznego na konto;
  • 300 zł za wydanie portfelem wirtualnym min. 500 zł (do 25 roku życia min. 360 zł) oraz zapewnij min. 3000 zł (do 25 roku życia min. 1000 zł) wpływów zewnętrznych w każdym z 3 kolejnych miesięcy;
  • 200 zł za Konto 360° Junior dla dziecka i zasilenie rachunku.

(czytaj więcej)

600 zł +200 zł

Poziom trudności

Łatwy

Złóż wniosek
Przeczytaj poniżej dalszą część