zgarnijpremie.pl » Wiadomości » Odświeżona aplikacja mobilna Banku Millennium. Korzystają z niej już pierwsi klienci

Odświeżona aplikacja mobilna Banku Millennium. Korzystają z niej już pierwsi klienci

17 czerwca 2024 Komentarze ok. 2 minut czytania Oceń!
Oceń:
Maciej Korneluk
Humanista z serca, ekonomista z rozsądku. Pasję do promocji bankowych i ich …
[email protected]

Bank Millennium reaguje na postulaty swoich klientów. By sprostać ich oczekiwaniom, udostępnia nową wersję aplikacji mobilnej. Z rozwiązania mogą korzystać już pierwsi klienci banku.

Najważniejsze zmiany w aplikacji mobilnej

Główną ideą zmian w aplikacji mobilnej jest udoskonalenie procesu obsługi. Z tego powodu boczne elementy panelu nawigacji zostały przeniesione do ikon na dole. Dzięki temu wszystkie najważniejsze elementy będą się znajdowały w zasięgu kciuka użytkownika. Bank uporządkował również zawartość poszczególnych sekcji. Odświeżono także strony produktowe i dodano do nich przydatne funkcje. W lewym górnym rogu umieszczono również sekcję profilową. To rozwiązanie umożliwia łatwy dostęp do edycji danych klienta, a także szybkie przełączenie na profil firmowy. W sekcji profilowej dostępne jest także nawiązanie kontaktu z konsultantem.

Ewolucja zamiast rewolucji

W Banku Millennium podkreślają, że wszelkie wprowadzane zmiany są zawsze poprzedzane badaniami, w których biorą udział klienci. By łatwiej było im się do nich przyzwyczaić, przeprowadzane są stopniowo.

„Zgodnie z oczekiwaniami naszych klientów postawiliśmy na ewolucję zamiast rewolucji. Zmieniamy elementy aplikacji w zgodzie z najnowszymi rynkowymi trendami i standardami. Nawet jeśli produkty, które oferujemy, bywają nieco bardziej złożone, to sama aplikacja bankowa powinna być równie prosta i intuicyjna jak szereg innych, z których korzystamy na co dzień. Cieszy nas, że ten cel udaje się konsekwentnie realizować, a nasze pomysły spotykają się z uznaniem i pozytywnym odbiorem. Przeprowadziliśmy wiele badań z użytkownikami, żeby mieć pewność, że zmiany, które proponujemy, są zgodne z ich potrzebami i wznoszą aplikację na jeszcze wyższy poziom” – mówi Halina Karpińska, dyrektorka Departamentu Bankowości Elektronicznej Banku Millennium.

Nowa wersja aplikacji udostępniana jest w pierwszej kolejności klientom, którzy dopiero zawierają umowę z bankiem. Dla dotychczasowych użytkowników proces jej wprowadzania będzie rozłożony w czasie. Wprowadzanie nowej aplikacji zakończy się w sierpniu bieżącego roku.

Źródło grafiki: Informacje prasowe Banku Millennium.


Czytaj więcej

Komentarze (0)

Konto Millennium 360º
Konto Millennium 360º
Premia

800 zł + 5,5%

Karencja

Klienci, którzy nie posiadają konta osobistego Banku Millennium od 01.01.2021.

Od 01.01.2021

Warunki
  • 100 zł za otwarcie konta z kartą i wyrażonymi zgodami marketingowymi oraz zarejestrowanie numeru telefonu w aplikacji mobilnej do przyjmowania przelewów BLIK oraz dodaj kartę do wirtualnego portfela;
  • 200 zł za wykonanie w ciągu 14 dni min. 5 płatności wirtualnym portfelem oraz zapewnienie min. 1000 zł jednorazowego wpływu zewnętrznego na konto;
  • 300 zł za wydanie portfelem wirtualnym min. 500 zł (do 25 roku życia min. 360 zł) oraz zapewnij min. 3000 zł (do 25 roku życia min. 1000 zł) wpływów zewnętrznych w każdym z 3 kolejnych miesięcy;
  • 200 zł za Konto 360° Junior dla dziecka i zasilenie rachunku.

(czytaj więcej)

600 zł +200 zł

Poziom trudności

Łatwy

Złóż wniosek
Przeczytaj poniżej dalszą część