Główną ideą zmian w aplikacji mobilnej jest udoskonalenie procesu obsługi. Z tego powodu boczne elementy panelu nawigacji zostały przeniesione do ikon na dole. Dzięki temu wszystkie najważniejsze elementy będą się znajdowały w zasięgu kciuka użytkownika. Bank uporządkował również zawartość poszczególnych sekcji. Odświeżono także strony produktowe i dodano do nich przydatne funkcje. W lewym górnym rogu umieszczono również sekcję profilową. To rozwiązanie umożliwia łatwy dostęp do edycji danych klienta, a także szybkie przełączenie na profil firmowy. W sekcji profilowej dostępne jest także nawiązanie kontaktu z konsultantem.
W Banku Millennium podkreślają, że wszelkie wprowadzane zmiany są zawsze poprzedzane badaniami, w których biorą udział klienci. By łatwiej było im się do nich przyzwyczaić, przeprowadzane są stopniowo.
„Zgodnie z oczekiwaniami naszych klientów postawiliśmy na ewolucję zamiast rewolucji. Zmieniamy elementy aplikacji w zgodzie z najnowszymi rynkowymi trendami i standardami. Nawet jeśli produkty, które oferujemy, bywają nieco bardziej złożone, to sama aplikacja bankowa powinna być równie prosta i intuicyjna jak szereg innych, z których korzystamy na co dzień. Cieszy nas, że ten cel udaje się konsekwentnie realizować, a nasze pomysły spotykają się z uznaniem i pozytywnym odbiorem. Przeprowadziliśmy wiele badań z użytkownikami, żeby mieć pewność, że zmiany, które proponujemy, są zgodne z ich potrzebami i wznoszą aplikację na jeszcze wyższy poziom” – mówi Halina Karpińska, dyrektorka Departamentu Bankowości Elektronicznej Banku Millennium.
Nowa wersja aplikacji udostępniana jest w pierwszej kolejności klientom, którzy dopiero zawierają umowę z bankiem. Dla dotychczasowych użytkowników proces jej wprowadzania będzie rozłożony w czasie. Wprowadzanie nowej aplikacji zakończy się w sierpniu bieżącego roku.
Źródło grafiki: Informacje prasowe Banku Millennium.
650 zł + 6,25%
Klienci, którzy nie posiadają konta osobistego Banku Millennium od 01.01.2021.
Od 01.01.2021
250 zł/250 zł/150 zł
Łatwy