Konto osobiste Credit Agricole!
Promocja skierowana jest wyłącznie do nowych klientów banku, którzy nie posiadali żadnego konta w Credit Agricole od 01.04.2018 oraz nigdy nie korzystali z promocji Credit Agricole polegającej na przyznaniu premii za przeniesienie konta.
W tej promocji musisz wybrać 1 z 3 dostępnych sposobów na zdobycie premii 200 zł. Niezależnie, który sposób wybierzesz najpóźniej do 30.06.2020 musisz złożyć wniosek o otwarcie Konta dla Ciebie Credit Agricole, a następnie podpisać umowę i wybrać wariant promocji:
1. Za przeniesienie konta:
złóż wniosek o przeniesienie konta wraz z upoważnieniem dla banku CA. Następnie przez min. 3 kolejne miesiące spełnij warunki aktywności polegające na zapewnieniu wpływów na konto – min. 3 000 zł dla premii 200 zł lub min. 1 000 zł dla premii 100 zł.
2. Za płatności mobile:
otwórz konta, a następnie przez kolejne 3 miesiące zapewnij wpływ na konto min. 1000 zł miesięcznie, wykonaj 3 transakcje miesięcznie, a otrzymasz 5% wykonanych przez Ciebie płatności mobilnych – nawet 16,67 zł premii miesięcznie. Łącznie na Twoje konto może wrócić w ciągu roku nawet 200 zł.
3. Za zaokrąglenia w programie CAsaver:
program CAsaver polega na zaokrąglaniu kwot podczas transakcji. Kwota zaokrąglona zostaje u Ciebie jako oszczędności. Jeśli wybierzesz ten wariant promocji, to bank dołoży do każdej transakcji 50% zaokrąglenia. Możesz otrzymać max. 16,67 zł premii miesięcznie, przez cały rok. 200 zł zgarniesz jeśli miesięcznie na Twoje konto będzie wpływać min. 1 000 zł i zapłacisz łącznie kartą min. 200 zł.
50 zł premii jest możliwe do zdobycia dzięki najnowszej edycji programu poleceń Credit Agricole. Premię może zgarnąć zarówno osoba polecająca (posiadająca już konto CA) oraz polecana (nowy klient).
Podczas wypełniania wniosku o konto użyj kodu polecenia innego użytkownika konta i zawrzyj umowę najpóźniej do 30 dni o złożenia wniosku. Pamiętaj o wyrażeniu wymaganych zgód marketingowy. Po otwarciu konta zapewnij wpływy o wartości min. 1000 zł na lub wykonaj transakcje bezgotówkowe kartą na łączną kwotę min. 300 zł.
Warto wspomnieć, że osoba polecająca może zarobić w programie poleceń (do którego należy się wcześniej zapisać) nawet 500 zł, ponieważ może polecić do 10 nowych klientów.
Promocja trwa od 01.05.2020 do 30.06.2020.
Maksymalna możliwa do zdobycia premia dla nowego klienta wynosi 250 zł. 200 zł za samo założenie konta oraz spełnienie warunków aktywności (3 warianty) oraz 50 zł za założenie konta korzystając kodu polecającego.
Korzystając z programu poleceń i polecając do 10 osób obecny klient może zarobić nawet 500 zł!
***
Regulamin Promocji
Tabela opłat i prowizji
Tabela oprocentowania dla kont
Witam
Gdyby ktoś chciał zarobić 50 zł. za otwarcie konta z polecenia to polecam swój kod z aktualnej najnowszej edycji “Programu Poleceń IV” trwającego od 1 kwietnia 2020 roku do 31 marca 2021 roku. – KOD POLECENIA: 4717496
Konto zamierzam utrzymać przynajmniej przez najbliższy rok (dostaję tam 3% za płatności KK). Oczywiście wszystkie zgody marketingowe wyrażone.
Z góry dziękuję za skorzystanie i pozdrawiam.
Witam, jeżeli ktoś chce skorzystać i zgarnąć pewne 50 zł z polecenia to zachęcam do skorzystania z mojego kodu z aktualnego programu poleceń.
Kod polecenia: 4804155
Dzięki i powodzenia w polecaniu konta znajomym!
Gdyby ktoś potrzebował działający koxd polecający to proszę. Oto mój kod Programu Poleceń: 4804220
A jakie są koszty tego konta?
Prowadzenie konta kosztuje miesięcznie 7 zł, zaś utrzymanie karty debetowej 9 zł. Jeśli jednak w ciągu miesiąca wykonasz przynajmniej jedną płatność kartą lub BLIKiem oraz zapewnisz wpływ na konto o wartości min. 1000 zł (np. wypłata), wówczas oba te produkty będą darmowe 🙂 Jeśli spełnisz ten warunek, to dodatkowo nie zapłacisz prowizji (6 zł) za wybieranie gotówki z bankomatów należących do innych banków.
Panel bankowości internetowej CA, procesy aktualizowania transakcji w aplikacji mobilnej vs bankowość internetowa, zalew wiadomości do użytkownika – to wszystko skutecznie mnie zniechęca do zakładania jakiegokolwiek produktu w tym banku :-/
Cześć. Muszę Cię zmartwić, ponieważ wymienione procesy w większości banków wyglądają bardzo podobnie. Ma to ścisły związek z dbaniem o bezpieczeństwo naszych środków. Kilkustopniowe logowanie do konta, czy autoryzowanie każdego przelewu nie ma na celu zniechęcenie nas do używania konta, a jedynie poprawienia naszego bezpieczeństwa w sieci 🙂