
Jednym z celów współczesnej bankowości jest umożliwienie klientom samodzielnego wykonywania jak największej ilości operacji. By mieli oni świadomość dostępności poszczególnych rozwiązań, kluczowa jest również przejrzystość mobilnych aplikacji banków. Niedawno pisaliśmy na ZgarnijPremię o zmianach, które wprowadził Alior Bank. Okazuje się, że zmienia się również aplikacja Banku Millennium.
Na swojej stronie internetowej instytucja poinformowała, że odświeżyła sekcję danych osobowych. To działanie, które ma ułatwić klientom ich samodzielną aktualizację. W sekcji „Moje Dane” można już samodzielnie aktualizować większość z nich bez konieczności kontaktu z infolinią lub wizyty w placówce. Dotyczy to między innymi adresu zamieszkania, numeru kontaktowego, ale także dodania polskiego dowodu osobistego.
„Sekcja Moje Dane to większa transparentność i przejrzystość. Klienci mają od teraz większe poczucie kontroli nad swoimi danymi. Zyskali wygodę zarządzania nimi z poziomu aplikacji. Zmiana pozwala nam równocześnie odciążyć nieco pracowników infolinii oraz naszych placówek. Będą oni mogli skupić się mocniej na realizacji i pomocy klientom w sprawach, które wymagają większej uwagi i zaangażowania” – mówi Ernest Lachowski, dyrektor Wydziału Detalicznych Platform Cyfrowych.
Powiadomienie w aplikacji będzie także przypominać o konieczności zaktualizowania poszczególnych danych. By nowe funkcjonalności działały, należy korzystać z najnowszej wersji bankowej aplikacji, tj. 4.109.
Źródło grafiki: Bank Millennium
900 zł + 5%
Klienci, którzy nie posiadają konta osobistego Banku Millennium od 01.01.2021.
Od 01.01.2021
700 zł +200 zł
Łatwy