Obecność systemu BLIK na Słowacji została zapoczątkowana jeszcze w 2023 roku. Wtedy to doszło do jego połączenia z tamtejszą firmą VIAMO. Nowa spółka kilka miesięcy temu zawarła umowę z Tatra banka w celu uczestnictwa tej instytucji w systemie BLIK. Właśnie zakończyły się prace wdrożeniowe, co oznacza, że użytkownicy aplikacji Tatra banka VIAMO mogą korzystać z płatności mobilnych BLIK.
„BLIK to innowacyjna metoda płatności, która gwarantuje klientom najlepsze możliwe doświadczenie płatnicze. Dzięki swoim unikalnym cechom – wygodzie, szybkości i bezpieczeństwu – w pełni odpowiadamy na potrzeby współczesnych konsumentów. Uzupełnia ona szeroką gamę instrumentów płatniczych banku, które zwiększają komfort naszych klientów. Bardzo cieszy nas, że prace wdrożeniowe zostały zakończone i że pierwsi klienci Tatra banka mogą już korzystać z zalet BLIK-a” – mówi Lukáš Mochňák, szef działu aplikacji mobilnych w Tatra banka.
Również internetowi sprzedawcy oraz ich klienci mogą w wielu przypadkach korzystać na Słowacji z płatności BLIK. Wszystko dzięki PayU, które jest pierwszym integratorem płatności oferującym temu typu rozwiązanie w tym kraju. Dzięki temu wszyscy klienci Tatra banka VIAMO mogą używać BLIK-a także podczas internetowych zakupów.
„Współpraca z BLIK na polskim rynku przynosi doskonałe rezultaty od lat, dlatego cieszymy się, że możemy kontynuować to partnerstwo również w Słowacji i wspierać międzynarodową ekspansję BLIKA. Nowoczesne płatności mobilne, których przykładem jest BLIK, to istotny czynnik sukcesu w sprzedaży internetowej, a PayU, udostępniając BLIKA dla słowackich sprzedawców i kupujących, realizuje swoją misję ułatwiania zakupów online dla każdego” – mówi Joanna Pieńkowska-Olczak, CEO PayU GPO na region Europy Środkowo-Wschodniej.
1050 zł + 7,5%
Klienci, którzy nie posiadali konta osobistego w mBanku od przynajmniej 01.01.2021.
Od 01.01.2021
1050 zł
Łatwy