Bank BNP Paribas powraca z Kontem Otwartym na Ciebie. Za spełnienie prostych warunków oferuje do 320 zł premii w promocji konta osobistego!
320 zł premii w promocji konta osobistego
320 zł z Kontem Otwartym na Ciebie BNP Paribas
Kto może skorzystać z promocji?
Ponownie, aby udział w akcji promocyjnej i dobyć wspomniane 320 zł w gotówce musisz być nowymklientem banku. Organizator definiuje takiego klienta jako osobę, która przynajmniej od 9 miesięcy nie posiada, ani nie współposiada konta osobistego w BNP Paribas.
Jak skorzystać z promocji?
Najpóźniej do 06.10.2019 złóż wniosek o otwarcie Konta Otwartego na Ciebie wraz z kartą i dostępem do bankowości elektronicznej;
Umowa musi zostać zawarta najpóźniej do 14.10.2019. Pamiętaj, aby nadać numer PIN do karty;
Premię 150 zł otrzymasz za samo otwarcie konta oraz wykonanie jeszcze w październiku transakcji bezgotówkowych na łączną kwotę przynajmniej 500zł;
Drugą część premii w wysokości 170 zł dostaniesz, jeśli w każdym z 3 miesięcy: październiku, listopadzie i grudniu wykonasz transakcje bezgotówkowe o łącznej wartości co najmniej 500zł oraz zapewnisz miesięczne wpływy na konto na kwotę min. 1000zł.
Promocja potrwa do wyczerpania limitu 3000 uczestników w akcji, ale nie dłużej niż do 06.10.2019.
Nagroda
Maksymalna premia w wysokości 320 zł podzielona jest na 2 części: 150zł i 170zł.
Spełniając warunki dla premii 150 zł w październiku nagrodę otrzymasz w listopadzie. Spełniając warunki dla przyznania premii 170 zł otrzymasz ją w styczniu 2020.
Wziąłem udziałw promocji. Premia nie została wypłacona
Wojciech Wojtczak23 stycznia 20200
Dzień dobry,
jeśli spełniłeś wszystkie warunki aktywności, a mimo to nie otrzymałeś należnej premii, to koniecznie złóż reklamację bezpośrednio do banku: „Wszelkie reklamacje dotyczące sposobu przeprowadzenia Promocji można zgłaszać na piśmie na adres Organizatora:
Agencja Hagen, ul. Sabały 60, 02-174 Warszawa z dopiskiem „REKLAMACJA” lub na adres e-mail: [email protected].”
Poczekaj!
Chcesz być na bieżąco z promocjami bankowymi? Zapisz się do newslettera, a wtedy żadna fajna oferta Ci nie ucieknie!
Wziąłem udziałw promocji. Premia nie została wypłacona
Dzień dobry,
jeśli spełniłeś wszystkie warunki aktywności, a mimo to nie otrzymałeś należnej premii, to koniecznie złóż reklamację bezpośrednio do banku: „Wszelkie reklamacje dotyczące sposobu przeprowadzenia Promocji można zgłaszać na piśmie na adres Organizatora:
Agencja Hagen, ul. Sabały 60, 02-174 Warszawa z dopiskiem „REKLAMACJA” lub na adres e-mail:
[email protected].”